- Stant başvuruları en az 3 gün öncesinden yapılır.
- Güre yerleşkesi etkinlik alanında aynı anda en fazla 14 tane stant açılmasına izin verilir.
- Stant açma talebinde bulunan topluluklar stantlara (1 den 14 e kadar numaralandırılmış) başvuru tarihine göre yerleştirilir.
- 14 den fazla müracaat olması halinde, açılmış olan stantların bitiminden itibaren yine tarih sırasına göre yerleştirme yapılır.
- Bir topluluğa en fazla 3 iş günü stant izni verilir. Hava muhalefeti nedeniyle bu süre uzatılabilir.
- Stant talep eden topluluğa 1 masa ve 2 sandalye verilir.
- İdarenin gerekli gördüğü durumlarda iletişime geçebilmesi için stant taleplerinde, stantta bulunacak topluluk öğrencisi veya öğrencilerinin telefon numaraları talep dilekçesinde belirtilir.
- Stantlarda topluluk öğrencisi haricinde üniversite dışından üniversitemiz öğrencisi olmayan hiç kimse bulundurulamaz.
- Stantlar ve çevresinin temiz tutulmasına özen gösterilir.
- Çevreyi ve diğer insanları rahatsız edici davranışlarda bulunulamaz.
- Stantlarda siyasi, din, dil, ırk, etnik köken, milliyet, cinsiyet ayırımı içeren tutum, davranış ve faaliyetlerde bulunulamaz.
- Stantlarda mevzuatlara aykırı yayın ve dökümanlar bulundurulamaz.
- Stantlarda ilgili topluluğun faaliyet alanı dışında herhangi bir materyal bulundurulamaz. (afiş, pankart, broşür, v.b)
- Stantlarda alkollü içki ve tütün mamulleri ürünü bulundurulamaz.
- Stantlarda müzik yayını yapılamaz.
- Kurallara uymayan stant görevlileri önce uyarılır, tekrarı halinde stantları kapatılır.
- Stantlarda sağlık için zararlı olmayan gıda ürünü dağıtılmasının istenmesi halinde izin alınır.
- Stant açmış diğer öğrenci topluluklarının faaliyetlerini engellemeye çalışan ve/veya stant malzemelerine zarar vererek iş bu kurallara uymayan, topluluk üyesi olan olmayan tüm öğrenciler hakkında idari işlem başlatılır.
Stantlar Eğitim Fakültesi G Blok girişinin sol tarafından başlayarak aşağıdaki şekilde numaralandırılmıştır.
13 |
11. |
9. |
7. |
5. |
3. |
1. |
Eğitim Fak.
G Blok |
2. |
4. |
6. |
8. |
10. |
12. |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|